W ramach dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej ściśle dostosowanej do specyfiki jednostki opracowujemy:
- Regulamin kontroli zarządczej.
- Politykę zarządzania ryzykiem.
- Regulamin kontroli wewnętrznej.
- Zasady samooceny w zakresie funkcjonowania kontroli zarządczej.
- Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych.
- Kodeks etyki pracowników.
- Politykę antymobbingową.
- Raport z dokonywania samooceny w jednostce.
- Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze.
- Procedurę przeprowadzania okresowej oceny pracy pracowników samorządowych.
- Procedurę przeprowadzania służby przygotowawczej.
- Regulamin przeprowadzania oceny pracy nauczyciela.
- Procedurę naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze.
- Regulamin oceny pracy pracowników samorządowych na stanowiskach urzędniczych.
- Plan działalności na przyszły rok.
- Sprawozdanie z wykonania Planu działalności za rok poprzedni.
- Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej.
… a także wiele innych w zależności od Państwa potrzeb.